s v a r a r p å k o m m e n t a r e r

Har fått in lite frågor på senaste tiden så tänkte ta och svara på dessa frågor lite snabbt!
 
hur fyller du i dina ögonbryn? drömbryn!!
Tack så himla mycket först! Jag fyller fakitkst inte i mina ögonbryn överhuvudtaget. Formar dom bara med hjälp av en pincett. Många tror faktiskt inte att jag inte fyller i ögonbrynen eftersom jag är ljushårig.
 
Hur redigerar du dina bilder? Super fina!
Denna frågan får jag nog minst varje dag. Så tänkte svara på denna frågan en gång för alla. Jag redigerar alltid mina bilder i photoshop. Jag fotar i raw vilket gör att jag också redigerar lite fort i raw. Sedan brukar jag bara ändra lite på kurvor och lägga på ett orange filter. Sen har jag själv gjort en såkallad "action" som jag brukar lägga på mina bilder så det ska gå snabbt med redigeringen.
 
Var är hatten ifrån?? Så fin!!! :D
Frågan gäller angående hatten i detta inlägget här. Jag tror att hatten är från antingen bikbok eller h&m.
 
men ååh vad fin! Har du gjort den helt själv? Alltså wow vad kreativt isåfall! Superfin verkligen
Frågan handlade om min egengjorda halloweendräkt. Tack så hemskt mycket, och ja jag har gjort kjolen helt själv!
 
Gud vilken fin hund, cocker spaniel? :)
Tack så mycket! Denna frågan får jag också väldigt ofta angående min hund. Min hund heter Vera och hon är en cocker spaniel.
 
Vad har du för kamera? Du tar så himla fina bilder!
Jag fotar med en nikon d7000, & tack så himla mycket.
 
Har du instagram?
Japp det har jag! Heter elinll där! (länk)
 
Lust att följa varandra via bloglovin?
Denna frågan får jag några gånger i veckan angående länkbyte eller bloglovinbyte. Jag följer de bloggar jag tycker om och är intressanta. Klickar alltid in på era bloggar när ni kommenterar och om jag gillar det jag ser och läser så börjar jag följa er direkt!
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: VERONICA - fashion blog

Kul att läsa tjejen! Riktigt härliga svar och bilder :) Kramar, ha en grym kväll!

2014-11-22 @ 20:54:41
URL: http://www.nattstad.se/vveronicas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0